Akkurat nå! 

 

ÅPEN DAG LØRDAG 27. AUGUST kl 10 - 15

Tilbud, gratis trening, T-skjorter til alle, smaksprøver, premier, bålkaffe, grilling av pølser mm. VELKOMMEN!

 

Høstens TIMEPLAN starter mandag 29. august.

 

NYHETER: YOGA, STEP, og STYRKE M/STRIKK

 

Vi gleder oss til å se deg!

 

Vårt nye spinning-konsept er nå i full gang med stor suksess.

Les mere her: qicraft.no/produkt/technogym-group-cycle-connect-a-ride-to-remember/

 

Og skjekk her: https://www.youtube.com/watch?v=pQJ6xghaaGs

 

Last ned appen Mywellness fra Technogym fra Appstore eller GooglePlay og få registrert alle din treningsøkter og på MOVES-poeng. Super motivasjon! 

 

 

 

 

     

 

  

 

 

 

 

  • Spinn - Technogym Group Cycle

    Disse syklene er en drøm å sykle på, og timen gir deg topp motivasjon fra start til mål. Syklene er enkle å stille inn. Et eget display som måler fart, Watt og puls. Info kommer også opp på storskjerm (anonymt). Du må ha eget pulsbelte med bluetooth, kan også kjøpes hos oss.

    Innimellom kjører vi en Watt-test for å måle din Watt-terskel. Dette blir annonsert, eller satt opp på booking. 

    Last ned appen Mywellness fra Technogym fra Appstore eller GooglePlay

    Veldig motiverende og veldig artig!

  • Mywellness app

    Last ned appen Mywellness fra Technogym fra Appstore eller GooglePlay.

    Der kan du loggføre all din aktivitet og få MOVES-poeng. 

    På Spinn-timene scanner du QR-koden på sykkelen og får loggført aktiviteten direkte.

    Veldig motiverende og artig!

  • Watt-test

    Technogym Group Cycle er hovedsaklig basert på måling av Watt, i tillegg til puls.Det er en stor fordel å måle sin terskel-Watt for å lære seg å bruke Watt som intensitetsstyring.

    Vi kjører Watt-test som en egen liten time (tar 20 min) eller i en Spinn-time.

    Testen kan også gjøres på syklene i styrkesalen, ta kontakt med oss i resepsjonen og vi hjelper deg.

     

    Fakta om Watt-trening:

    - Definisjon: kraft = arbeid x distanse over tid

    - Watt er den faktiske prestasjonen, puls er kroppens respons på prestasjonen

  • Tredemøllen Technogym Skillmill

    Skillmill er vår nye tredemølle uten motor, her er du din egen motor.

    Mølla gir deg mulighet til å trene på ulike måter, både med og og med styrke. Display for pulsmåling (du må ha eget belte med bluetooth) og Watt.

    Scann QR-koden på mølla og få tilgang til forskjellige treningsprogram.

    Enkel, motiverende og artig!

  • Styrketrening

    Nyoppusset og topp moderne utstyrt treningssal med TechnoGym-utstyr

  • Puls-Step

    Vi jobber i intervaller, annenhver step og styrke med vektstang.

    En artig og effektiv time med enkel koreografi som passer til de som er moderat trent.

    Varighet: 45 min

  • LØPE-GRUPPE UTE

    Løpetrening som passer like godt til nybegynnere som mer erfarne joggere. 

    Vi starter med felles oppvarming og fortsetter med løping i intervaller hvor alle jobber på sitt nivå.

    Vi bruker det fine nærmiljøet i Malvik.

    Du får tekniske tips og gode råd underveis.

    Oppmøte utenfor Lillesand Treningsstudio.

    Ha på klær etter vær.

    Varighet: 60 min

     

    Starter etter påske 2016

     

  • TRX

    Rask, enkel og funskjonell gruppetrening med egen kroppsvekt i slynger. Utøveren regulerer selv tyngden på alle øvelsene ved å variere kroppens vinkel og høyde på slyngene. Kjernemusklatur (core) og støttemusklatur er i høy grad aktivert i alle øvelser.

  • Boot Camp

    Boot Camp er en gruppetime som er inspirert av militær stå-på-vilje. En time med allsidig trening som har fokus både på utholdenhet og styrking av hele kroppen. Det er vanskelig å finne en mer effektiv trening enn på Boot Camp! Utfordrende og kjempeartig! Boot Camp-brakka ligger på Midtsand-tangen i naturskjønne omgivelser fra ca april - ca oktober.

  • Core-bar

    Enkel, artig og utfordrene intervall- trening med en vektet bøyd treningsstang som veier 1 kg, 2 kg eller 3 kg. Treningsøktene inneholder kondisjon, styrke, balanse og bevegelighetstrening, med spesielt fokus på kjernemuskulaturen.

  • 500 kcal

    Nyheten 500 kcal er en enkel og effektiv treningsøkt med intervaller. Timen inneholder kondisjons- og styrkeøvelser som gjør at du forbrenner kalorier og kommer fort i form. Med tøff musikk og instruktører som motiverer er dette timen for deg som liker å yte litt ekstra. Alle jobber på sitt eget nivå

  • Kettlebells

    Kettlebell/Girya er en tradisjonell russisk støypejerns-vekt som ser ut som en kanonball med et håndtak. Kettlebells er det ultimate verktøyet for ekstrem allround Fitness trening. Med Kettlebells får du alt i en treningsøkt: styrke, utholdenhet, hurtighet, smidighet, balanse og koordinering.

  • Kick

    Kick er en time du får et "Kick" av! 

     

    Kick Basic: Enkle aerobictrinn for å få opp pulsen blandet med enkle styrkeøvelser, kun med egen kroppsvekt, gjør at du får jobbet både med kondisjon og styrke. 

    Enkelt og artig! 

     

    Kick: Litt mer koreografi og litt mer utfordrende styrkeøvelser, men like artig!

  • MRL

    MRL - Mage, Rumpe, Lår.

    Styrketrening med hovedfokus på mage, rumpe og lår. Vi bruker utstyr som vektstang med vekter, strikk, manualer, egen kroppsvekt og lignende.

    Enkel og effektiv trening!

  • Formiddags-trim

    Formiddags-trim

    For deg som er godt voksen eller har spesielle hensyn å ta. Effektiv trening i behagelig tempo til fengende musikk.

    Starter med en trygg kondisjonstrening på sykkel som etterfølges av styrketrening av de forskjellige muskelgruppene.  60 min

     

     

     

  • Zumba

    Zumba er er morsom dansetime hvor vi fletter inn elementer fra Salsa, Merengue o.l. Super mage/hoftetrening!

  • Shape (stram opp)

    En artig og effektiv time med både kondisjon og styrke som har fokus på å "stramme opp" hele kroppen. Enkle øvelser med bruk av egen kroppsvekt, strikk, vekter o.l. Varighet: 60 min

  • Mix-timer

    Mix-timer varierer for hver gang, ut ifra hvilken intruktør som kjører timen og hva instruktøren ønsker å kjøre. Info blir lagt ut hver uke på Online Booking

  • BURN

    NYHET!

     

    Puls-basert time med fokus på fettforbrenning.

    En artig, enkel og effektiv time som alle kan være med på. Øvelsene utføres i forskjellige bolker, hvor du selv kan tilpasse intensiteten.

    Varighet: 45 min

  • Sirkel

    Styrkeøvelser satt sammen til en sirkel og vi jobber på tid.

    Effektiv og morsom

    60 min