Akkurat nå! 

 

 

Vi har nå avsluttet

Boot Camp-sesongen og fortsetter inne med Tabata.

 

Timeplanen blir justert fra 28. november, sjekk Min Side

 

Vårt nye spinning-konsept er i full gang med stor suksess.

Les mere her: qicraft.no/produkt/technogym-group-cycle-connect-a-ride-to-remember/

 

Og skjekk her: https://www.youtube.com/watch?v=pQJ6xghaaGs

 

Last ned appen Mywellness fra Technogym fra Appstore eller GooglePlay og få registrert alle din treningsøkter og på MOVES-poeng. Super motivasjon! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boot Camp-sesongen er avsluttet for i år, velkommen tilbake til våren.

Eirik kjører Tabata tirsdag og lørdag, hærlig og effektiv trening.

 

 

 

 

 

 

  • Spinn - Technogym Group Cycle

    Disse syklene er en drøm å sykle på, og timen gir deg topp motivasjon fra start til mål. Syklene er enkle å stille inn. Et eget display som måler fart, Watt og puls. Info kommer også opp på storskjerm (anonymt). Du må ha eget pulsbelte med bluetooth, kan også kjøpes hos oss.

    Innimellom kjører vi en Watt-test for å måle din Watt-terskel. Dette blir annonsert, eller satt opp på booking. 

    Last ned appen Mywellness fra Technogym fra Appstore eller GooglePlay

    Veldig motiverende og veldig artig!

  • Mywellness app

    Last ned appen Mywellness fra Technogym fra Appstore eller GooglePlay.

    Der kan du loggføre all din aktivitet og få MOVES-poeng. 

    På Spinn-timene scanner du QR-koden på sykkelen og får loggført aktiviteten direkte.

    Veldig motiverende og artig!

  • Watt-test

    Technogym Group Cycle er hovedsaklig basert på måling av Watt, i tillegg til puls.Det er en stor fordel å måle sin terskel-Watt for å lære seg å bruke Watt som intensitetsstyring.

    Vi kjører Watt-test som en egen liten time (tar 20 min) eller i en Spinn-time.

    Testen kan også gjøres på syklene i styrkesalen, ta kontakt med oss i resepsjonen og vi hjelper deg.

     

    Fakta om Watt-trening:

    - Definisjon: kraft = arbeid x distanse over tid

    - Watt er den faktiske prestasjonen, puls er kroppens respons på prestasjonen

  • Tredemøllen Technogym Skillmill

    Skillmill er vår nye tredemølle uten motor, her er du din egen motor.

    Mølla gir deg mulighet til å trene på ulike måter, både kondisjon og styrke. Display for pulsmåling (du må ha eget belte med bluetooth) og Watt.

    Scann QR-koden på mølla og få tilgang til forskjellige treningsprogram.

    Enkel, motiverende og artig!

  • Styrketrening

    Nyoppusset og topp moderne utstyrt treningssal med TechnoGym-utstyr

  • Puls-Step

    Vi jobber i intervaller, annenhver step og styrke med vektstang.

    En artig og effektiv time med enkel koreografi som passer til de som er moderat trent.

    Varighet: 45 min

  • LØPE-GRUPPE UTE

    Løpetrening som passer like godt til nybegynnere som mer erfarne joggere. 

    Vi starter med felles oppvarming og fortsetter med løping i intervaller hvor alle jobber på sitt nivå.

    Vi bruker det fine nærmiljøet i Malvik.

    Du får tekniske tips og gode råd underveis.

    Oppmøte utenfor Lillesand Treningsstudio.

    Ha på klær etter vær.

    Varighet: 60 min

     

    Starter etter påske 2017

     

  • TRX

    Rask, enkel og funskjonell gruppetrening med egen kroppsvekt i slynger. Utøveren regulerer selv tyngden på alle øvelsene ved å variere kroppens vinkel og høyde på slyngene. Kjernemusklatur (core) og støttemusklatur er i høy grad aktivert i alle øvelser.

  • Boot Camp

    Boot Camp er en gruppetime som er inspirert av militær stå-på-vilje. En time med allsidig trening som har fokus både på utholdenhet og styrking av hele kroppen. Det er vanskelig å finne en mer effektiv trening enn på Boot Camp! Utfordrende og kjempeartig! Boot Camp-brakka ligger på Midtsand-tangen i naturskjønne omgivelser fra ca april - ca oktober.

  • 500 kcal

    Nyheten 500 kcal er en enkel og effektiv treningsøkt med intervaller. Timen inneholder kondisjons- og styrkeøvelser som gjør at du forbrenner kalorier og kommer fort i form. Med tøff musikk og instruktører som motiverer er dette timen for deg som liker å yte litt ekstra. Alle jobber på sitt eget nivå

  • Kettlebells

    Kettlebell/Girya er en tradisjonell russisk støypejerns-vekt som ser ut som en kanonball med et håndtak. Kettlebells er det ultimate verktøyet for ekstrem allround Fitness trening. Med Kettlebells får du alt i en treningsøkt: styrke, utholdenhet, hurtighet, smidighet, balanse og koordinering.

  • MRL

    MRL - Mage, Rumpe, Lår.

    Styrketrening med hovedfokus på mage, rumpe og lår. Vi bruker utstyr som vektstang med vekter, strikk, manualer, egen kroppsvekt og lignende.

    Enkel og effektiv trening!

  • Senior Spinn / Senior Sirkel

    For deg som er godt voksen eller har spesielle hensyn å ta. Effektiv trening i behagelig tempo til fengende musikk.

     

    SENIOR SPINN

    45 min sykkel til fengende musikk i behagelig tempo

     

    SENIOR SIRKEL

    60 min effektiv styrketrening til fengende musikk. Stasjoner med forskjellige øvelser tilrettelagt for seniorer. Vi jobber på tid, så her kan du jobbe i ditt eget tempo.

     

  • Zumba

    Zumba er er morsom dansetime hvor vi fletter inn elementer fra Salsa, Merengue o.l. Super mage/hoftetrening!

  • Mix-timer

    Mix-timer varierer for hver gang, ut ifra hvilken intruktør som kjører timen og hva instruktøren ønsker å kjøre. Info blir lagt ut hver uke på Online Booking

  • Tabata

    Effektiv treningsøkt for hele kroppen. Styrke og kondisjonsøvelser i effektive superset. 20 sekunders arbeidsperiode etterfulgt av 10 sekunder pause, i åtte runder.

    Effektiv og morsom

    60 min

  • Styrke med strikk

    Styrketrening med strikk som belastning. Enkel, morsom og effektiv time!

  • YOGA

    Grunnleggende yoga som passer for de fleste, både begynnere og de som har kjennskap til yoga fra før. Her finnes alle elementer: Fysiske øvelser med solhilsen, pusteøvelser, dybdeavspenning og mindful meditasjon. Vi legger også inn øvelser som er spesielt godt for stive skuldre, nakke og rygg. Yogaen er grunnleggende og gir en god forståelse av enkel tradisjonell yoga.

  • Step

    Step er en effektiv og morsom kondisjonstime hvor vi går opp og ned på Step-kasser som kan reguleres i høyden. Timen passer for alle som er glade i enkle trinnkombinasjoner. Effektiv og artig time!